مجله آموزشی و سلامتی
به فصلنامه سلامتی خوش آمدید اینجا کلی مطالب آموزشی به ضورت رایگان گذاشته میشه امید که مفید واقع شود.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس dostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 53
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 87
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 3037
بازدید سال : 12131
بازدید کلی : 25919
پرفروش ترین تجهیزات پزشکی مورد استفاده دکتر زیبایی

 

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ایران دندانپزشکی - http://iran-dds.ir - لطفا از صفحه ما بخواهید.

6 روش برای داشتن (الف) بیشتر جالب پزشک نبوده‌اید. و واقعا باید}

روز دندان پزشک مبارک همسر عزیزم. مردم ارزش واقعی تو رو تا زمانی که دندون درد به سراغشون نیاد ، نمی دونن .روزت مبارک همسر مهربانم. روزت مبارک همسر عزیزم. روزت مبارک دوست عزیزم. با آرزوی سلامتی و موفقیت های هر روزه برای شما دوست عزیزم. می توانید به همسر، برادر، استاد، خواهرزاده و هر شخصی که دوست دارید تبریک بگویید یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. جملات و متن های زیبا برای تقدیر و تشکر از پزشک و دکتر را در این بخش روزانه گردآوری کرده ایم و برای قدردانی از زحمات دکتر خود می توانید یکی از این متن ها را برای او ارسال کنید. بی شک دندان پزشک ها خلق شده اند تا لبخند های زیبا و بی نظیری را خلق کنند. برادر عزیزم ممنون که لبخند را بر لبهایم برگرداندی و درد را برطرف کردی،روز دندانپزشک مبارک. ایجاد لبخندی زیبا و کمک به خلاص شدن از وحشتناک ترین درد دندان ها بی شک کاری دشوار استکه تنها از دستان توانای تو بر می آید.روزت مبارک دندانپزشک عزیزم. لبخند زیبا ، دندان های درخشان ، قلب شاد و آرامش روان چیز هایی هستند که دندانپزشک به افراد جامعه هدیه می دهد.

زندگی بهتر با یک لبخند زیبا آغاز میشود چون همه سزاوار لبخند هستند. همیشه همه بیمارهای یک دندان پزشک برخوردشون خوب نیست. پزشک خوب باید درباره سابقه سلامتی شما، پرونده پزشکی، جزییات بیماری و وضعیت عمومیتان بداند. این تجهیزات پزشکی باید بسیار بادوام باشند چراکه بیمار برای راحت تر کردن زندگی خود به آنها وابسته است. این پزشکان مسئولیت درمان بیماریهای دهان و دندان، انجام عملهای جراحی دندانی، ارائه خدمات پوشش دهندهای مانند تمیز کردن دندان، ایجاد ترمیمات دندانی و ارائه راهنماییهای بهداشت دهانی را بر عهده دارند. دانشکده دندانپزشکی فعالیت رسمی خود را از سال 1370 به منظور تربیت دندانپزشک در زمینه پیشگیری و درمان بیماریهای دهان و دندان در مقطع دکترای حرفه ای براساس مجوز وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی آغاز نموده است و با توجه به سابقه و کیفیت مناسب آموزشی این دانشکده داوطلبین با رتبه های برتر کنکور سراسری از طریق سازمان سنجش آموزش کشور قادر به ورود به این دانشکده می باشند. طبق آمار رسمی سالانه حدود ۱۰۰۰ نفر جذب دانشگاه های مختلف دولتی و خصوصی می شوند که با تربیت این تعداد دندانپزشک و ورود به بازار کار کشور بر تعداد دندانپزشکان به شدت افزوده خواهد شد.

استدلال درباره پزشک

اعطای مشورت به بیماران: جراح دندانپزشک مسئول ارائه مشاوره به بیماران در مورد روشها، مزایا و معایب مختلف جراحی است. تمام چیزی که بیماران از پزشکان میخواهند این است که به خواستههای آنها توجه کرده و با نهایت مسئولیت برای درمان بیماری یا حل مشکلات آنها تلاش کنند. هر کس بـه طب و دکتری بپردازد، باید درباره جان مردم از خدا بترسد و خیرخواه باشد و تلاش کند تا بیمار خود را بادقت درمان کند. می باشد. پس چه خوب است که در طی تلاش های این عزیزان از آن ها هم نیز تشکر کنیم. مهربان ترین چون می خواهند شما را خوب کنند، بی باک ترین چون یک انبر دارند تا دندان خراب را بیرون بکشند. بنابراین، انتخاب یک دندانپزشک خوب برای درمان و مراقبت از دندانها و لثه از اهمیت بالایی برخوردار است. به هر حال، هر کشور و حتی هر سازمان ممکن است روز مخصوصی را برای افتخار دندانپزشکان انتخاب کند. بررسی دندان ها و فک ها: دندانپزشک کودکان برای بررسی سلامت دندان ها و فک های کودک، از ابزارهای خاصی استفاده می کند. اگر شما به دنبال دندانپزشک سمنان، دندان پزشکی اقساطی در سمنان، قیمت ایمپلنت دندان در سمنان، نوبت دهی کلینیک دندانپزشکی سمنان، قیمت کامپوزیت دندان در سمنان، جراحی دندان عقل و …

وی ادامه داد: شهروندان استان اردبیل میتوانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در درمانهای پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش دهند. پاتولوژی یا آسیب شناسی فک و دهان و صورت: این متخصصان به تشیخص بیماریهای مربوط به دهان و دندان و فک می پردازند و معمولا نمونه های آزمایشگاهی را بررسی می کنند. 5. ارتباط با رسانهها و مطبوعات: برقراری ارتباط با رسانههای مختلف مانند روزنامهها , مجلات و وبسایتهای صنعتی به منظور انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به محصولات شما. حتی میتوانند جراحیهای اساسی دهان مانند کشیدن دندان عقل را نیز انجام دهند. دندانپزشک یک پزشک متخصص است که در تشخیص، پیشگیری و درمان مشکلات دهان، دندان و لثه فعالیت میکند. دندان ها و لثه یکی از اعضای مهم بدن هستند و سلامت آنها تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی ما دارد. علیرغم تصور بسیاری از افراد و برخی توصیهها مبنی بر اینکه فقط زیست و شیمی در قبولی رشته دندانپزشکی مهم هستند، باید گفت به دلیل رقابت بسیار زیاد برای قبولی در این رشته، باید همه دروس را به صورت متعادل مطالعه کنید و در کنار آن اهمیت و توجه ویژهای برای زیست و شیمی در نظر بگیرید.

زمانبندی درست در طول درمان بسیار مهم می باشد. بیشتر دندان پزشک های عمومی کارهای ارتودنسی بیماران خود را به پزشکان ارتودنتیست ارجاع می دهند. عصب کشی دندان: عصب کشی دندان یک فرایند پزشکی است که در آن بخشی از بافت عصبی دندان (عصب و عروق) حذف و جای آن با یک ماده خاص پر میشود، در صورتی که بافت عصبی دندان دچار عفونت شود یا پوسیدگی، ضربه و شکستگی در دندان به وجود آید و بعضی از روشهای درمانی مانند ارتودنسی، لایه برداری و ترمیم عمیق، آسیب در دندانها ایجاد کند عصب کشی انجام میشود. پزشکان دندانپزشکی معمولاً در تخصص های خاص خود تمرکز می کنند و خدمات متناسب با آن را ارائه می دهند. گویا همه او را به عنوان الگو قبول نموده اند و از صحبت ها و کارهایش الگو برداری می کنند. خواهرزاده عزیزم، امیدوارم همه روزهایت با لبخندی شیرین آغاز شود و نگرانی هایت همچون همه میکروب های دندانی که هر روز از بین می بری به سرعت محو شوند. عشق درمان همه دردها به جز دندان درد است برادر عزیز ای برتر از عشق روزت مبارک. دوست عزیزم روزت مبارک. خواهرزاده عزیزم روز دندانپزشک مبارک.

روزت مبارک خواهرزاده عزیز من. روز دندانپزشک مبارک خواهرزاده گلم. علت نامگذاری روز جهانی دندانپزشک به ارزش و اهمیت حرفهی دندانپزشکی برای سلامت دهان و دندان افراد اشاره دارد. از مهمترین اماکن در محدوده خیابان پزشک پور میتوان به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اشاره کرد. خوشحالی و شادی واقعی یعنی: دندانپزشکت به تو بگوید که نگران نباش هیچ دردی را حس نخواهی کرد و سپس با یک دریل در دستش به سراغت بیاید. در آمریکا ۳۰ مارس برای بزرگداشت پزشکان و تقدیر از خدمات ارزنده آنها اختصاص داده شده است، به گونه ای که در این تاریخ و سال ۱۸۴۲ دکتر لانگ برای نخستین بار داروی بیهوشی “اتر” را در عمل جراحی به عنوان بیهوش کننده استفاده کرد. تاریخ روز ملی دندانپزشک در تقویم ایران همانطور که در بالا ذکر شد پنج شنبه، 23 فروردین 1403 می باشد. با این حال در ایران روز 23 فروردین از سوی سازمان نظام پزشکی، روز دندانپزشک شناخته میشود و هر سال نیز برنامهای در این روز برگزار میگردد.

دوست عزیزم؛ 23 فروردین ماه روز دندانپزشک و هفتهی دندانپزشکی را دوست عزیز و زحمت کشم که زیبایی لبخند های تک تک ما مدیون زحمات شما عزیزان است، تبریک و تهنیت عرض می میکنم. به غیر از زیبایی، اعتماد به نفس را در انسان ها با داشتن یه لبخند زیبا، بالا میبرد. 5. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی به مشتریان میتواند اعتماد مشتریان را به شما تقویت کند و بازخورد مثبتی ایجاد کند. و بیشتر آنها را جذب می کند. آنها ممکن است در حوزههای مختلفی مانند ایمپلنتهای دندانی، ارتودنسی، اطفال، دندانهای عقل و جراحی دهان و فکها تخصص داشته باشند. در این زمان در کتابخانه حدود ۲۶ عنوان مجله علمی در زمینههای جراحی، داخلی، اطفال، بهداشت، فیزیک، زنان و زایمان و همچنین مجله Lancet وجود داشت. این روزها با رشد روزافزون علم دندانپزشکی، میتوان دندانهایی به درخشندگی و استحکام الماس داشت!

چیست پزشک و روش کار می‌کند؟

هر دندان در دهان در سنین پیری میتواند ارزشمندتر از یک الماس باشد. هرآنکس که دندان دهد نان دهد و هر آنکس که درد دندان درمان کند دوباره نان خوردن دهد. در شرایط عفونی همچنین به علت التهاب، عروق خونی اطراف ناحیه عفونت زیادتر می شود و داروی بی حسی را خیلی سریع از محیط خارج می کند. در میان نعمت های الاهی، دهان و دندان اهمیت ویژه ای داشته و به طور مستقیم و غیرمستقیم با تمام بخش های بدن ارتباط دارد و سلامت و بیماری آن، به تمام بدن سرایت می کند.رفیق من روزت مبارک. دندانپزشک محترم، ای کابوس کودکیهای من و دوست فعلیام،برادر نازنیم روزت مبارک. مراقبت شما از لبخند زیبای دیگران در حرفه دندانپزشکی برای افرادی که دوست دارند لبخند بزنند، قابل ستایش است. ای بزرگوار، برای از بین بردن درد دندان و آوردن لبخند روی صورت بیماران از شما سپاسگزارم. سپاسگزاریم بخاطر لذت بردن از زیبایی یک لبخند سالم و برای یک عمر لبخند که هدیه دستان توانمند تو به انسانهاست. رابطه من با شما به عنوان دکتر و بیمارکمی عجیب است چراکه هر چقدر کمتر شما را ببینم سالم تر هستم، به خاطر سلامت دهان و دندان هایم متشکرم. این روز به عنوان یک فرصت برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای دندانپزشکان در جهت حفظ و بهبود سلامت دهان و دندان، ایجاد آگاهی درباره بهداشت دهانی، و ترویج عادات سالم در مراقبت از دندانها و لثهها تعیین شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قوانین مهم دندان پزشکی

 

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سلامت دندان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ایران دندان - این سایت را چک کنید - .

هههه... گوش کن! آیا صدای پزشک را می شنوید؟

برای انجام عکس رنگی رحم، توصیه پزشکان این است که بهتر است سه روز قبل از انجام عکس رنگی رحم، هر ۱۲ساعت آنتی بیوتیک تجویز شده، توسط پزشک زنان مصرف شود. چسبندگی رحم معمولا به دلایل آسیب بافت رحم، کورتاژ، جراحی رحم و عفونت رحم یا لگن ایجاد می شود. این امکان به منظور ایجاد رضایت بیشتر مشتریان و ارائه خدمات بهتر و کارآمدتر فراهم شده است. یکی از موارد مهم و حائز اهمیت هنگام خرید تجهیزات مصرفی دندانپزشکی مراجعه حضوری یا خرید آنلاین است. به شما دندان پزشکان توصیه می کنیم به این مراکز مراجعه کرده و از آنها خرید کنید. برای ترمیم دندان ابزارها و تجهیزات مختلفی وجود دارند که یکی از آنها مواد دندانپزشکی است. فراموش نکنید که در بسیاری از مواقع پیش آمده که به دلیل استفاده نادرست پزشکان از وسیله ها و تجهیزات دندانپزشکی، بیمار دچار مشکلات متعدد بسیار زیادی شده است. در صفحه فروش ویژه تجهیزات دندانپزشکی هر روز یکی از کالاها به صورت ویژه و شگفت انگیز با قیمت بسیار مناسب و تخفیف قابل مشاهده ای عرضه می شود.

علاوه بر موارد بالا از انواع تجهیزات دندانپزشکی میتوان به تجهیزات دندانپزشکی پورتابل ( قابل حمل ) اشاره کرد که امکان استفاده از تجهیزات حرفه ای را در هر شرایطی فراهم میکنند و با وجود آنکه این تجهیزات کم حجم و در ابعاد کوچک ساخته میشوند، هیچگونه کمبودی از لحاظ کاربرد و امکانات ندارند.با توجه به اینکه کیفیت تجهیزات دندانپزشکی، رابطه مستقیم با نحوه عملکرد فرآیند درمان دارد و دندانپزشکان و کسانیکه به دنبال خرید لوازم دندانپزشکی هستند، این نکته را در صدر دلایل خرید از یک فروشگاه معتبر در نظر میگیرند، دنتال استوک اهمیت ویژه ای به رعایت استانداردهای مورد تائید وزارت بهداشت داشته و همواره کیفیت و قیمت رقابتی را اساس فروش و تعمیر خدمات خود قرار داده است.دنتال استوک در راستای برآورد نیازهای جامعه دندانپزشکی، انواع تجهیزات دندانپزشکی شامل تجهیزات اندو، تجهیزات استریل، تجهیزات تصویربرداری و رادیولوژی، تجهیزات جراحی، تجهیزات عمومی، ساکشن و کمپرسور، یونیت و صندلی، تجهیزات لابراتوری، کابینت و روتور دندانپزشکی، اینسترومنت و انواع قطعات جانبی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.علاوه بر موارد بالا، دنتال استوک خدماتی نظیر خرید و فروش تجهیزات دست دوم با کیفیت که تفاوت چندانی با تجهیزات نو ندارند و همچنین سرویس و تعمیر تجهیزات و خدمات پس از فروش معتبر را ارائه میدهد و در این راستا برای جلب رضایت مشتریان، فرآیند صفر تا صد خدمات راه اندازی کلینیک دندانپزشکی را با بودجه کم و استفاده از تمام تجهیزات دندانپزشکی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار میدهد.

این مساله علاوه بر اینکه تواناییهای شما را زیر سوال میبرد، باعث کلافگی بیمار و در نتیجه نارضایتی وی میشود. این موضوع تاحد زیادی نتیجه تغییر وضعیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زنان است. از جمله موارد مهم توجه به اعتبار تولید کننده در بازار، ارائه دادن خدمات مهم و قابل اعتماد، در نظر گرفتن این موضوع که آیا باید به دنبال محصولات ارزان قیمت بروید یا خیر و در نهایت آیا شرکت مورد نظر به روزترین تجهیزات را برای دندانپزشکی ارائه می دهد؟ این درحالی است که این دانشگاه رکورد بالاترین نرخ تولید مقاله به ازای هر هیئت علمی در وزارت بهداشت را نیز داشته است. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. در وبلاگ دنتانیک هرهفته یک مقاله منتشر می شود. طرح توجیهی راه اندازی فروشگاه تجهیزات دندان پزشکی باید بتواند به عنوان سندی محکم و معتبر با ارائه تمام اطلاعات و لازمه های موردنیاز بیزینس پلن احداث فروشگاه تجهیزات دندان پزشکی، راهنماگر اصلی یک سرمایه گذار برای راه اندازی این کسب و کار یا اعلام عدم توجیه پذیری اقتصادی این طرح و پرریسک بودن اختصاص هزینه ها باشد؛ در یک کلام، طرح توجیهی راه اندازی فروشگاه تجهیزات دندان پزشکی باید بتواند صفر تا صد مسیر پروژه را نشان داده و چشم اندازی درست و دقیق با کامل ترین شرایط و ضوابط کشور درمورد مجوزها و قوانین پروانه کسب و…

تجهیزات دندان پزشکی

آدرس مطب خانم دکتر پروین شادمان یزدی یزد-سه راه شحنه چهارراه معلم-خیابان مطهری-کوچه شهید کوره ای (جنب بستنی شیرحسین) پلاک 5 می باشد. دنتال استوک با بیش از 15 سال سابقه خرید و فروش تجهیزات دندانپزشکی و با در اختیار داشتن مجرب ترین تکنسین های تعمیر لوازم دندانپزشکی، هم اکنون بزرگترین مرجع فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی را دراختیار دارد و مفتخر است که با ارائه بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات ، مورد توجه دندانپزشکان و جامعه مهندسی پزشکی کشور قرار گرفته است.از آنجاییکه دندانپزشکی به عنوان یکی از حساسترین رشته های پزشکی محسوب میشود، دارای تجهیزات و ابزارهای بسیار کاربردی و ظریف می باشد به گونه ای که طراحی و تولید این تجهیزات و وسایل، طیف گسترده ای از مهندسی پزشکی را در بر میگیرد. تبعیض بر علیه کسانی که مبتلا به این بیماری هستند به معنی نقض حقوق پایه ای انسانی آنهاست. مهرانگیز دولتشاهی (۱۲۹۶ در اصفهان - ۲۹ مهر ۱۳۸۷ در پاریس) دیپلمات ایرانی، سفیر ایران در دانمارک، سه دوره نمایندهٔ مجلس شورای ملی و فعال حقوق زنان بود. همچنین شما میتوانید جهت تعمیر ایرموتور در اصفهان با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه تجهیزات دندان پزشکی آنچه را پاسخ می‌دهند|رازهای ناشناخته تجهیزات دندان پزشکی|چگونه برای بهبود در تجهیزات دندان پزشکی در 60 دقیقه}

اما توجه فرمائید به دلیل وجود نوسانات ارز، قبل از واریز هر وجهی از طریق تماس با دنتانیک استعلام موجودی و قیمت کالای مورد نظر خود را بگیرید. به عنوان مثال قیمت یونیت دندانپزشکی با توجه به کاربرد و قابلیتهایی که دارد، در مقایسه با تجهیزات مصرفی روزانه در مطبهای دندانپزشکی قیمت بیشتری دارند. شما میتوانید تنها در چند ساعت، تمام وسایل دندانپزشکی مورد نیاز خود را از میان برندهای مختلف با هم مقایسه کرد و در نهایت محصول مورد نظر خود را پیدا کنید! به طور کلی، تجهیزات دندانپزشکی شامل تجهیزات و ابزارهایی هستند که متخصصان دندانپزشکی از آنها در راستای ارائه درمان ، بررسی، دستکاری، معالجه ، ترمیم و از بین بردن دندان ها و ساختارهای دهانی اطراف آن استفاده میکنند؛ این تجهیزات فراتر از فن آوری های مورد استفاده در درمان بیماران هستند و در تامین سیستم های کمکی برای یک عمل دندانپزشکی و سیستم های مورد استفاده برای پروتکل های کنترل عفونت نیز مورد استفاده قرار میگیرند.تجهیزات دندان پزشکی گستره وسیعی از لوازم را شامل میشوند که برخی از مهمترین انواع آن شامل : یونیت که خود شامل صندلی، جعبه باکس، چراغ روشن، کراشوار( لیوان پرکن، دستشویی وساکشن است) - آمالگاماتور ( آمالگام آلیاژی مرکب از جیوه با یک یا چند فلز دیگر است که جهت ترمیم های مستقیم دائمی یا زیربنایی، قبل از قراردادن روکش مورد استفاده قرار میگیرد.) - کاویترون( دستگاه جرم گیری دندان ) - لایت کیور (استریل کننده ) - رادیولوژی دندان -ساکشن ها - تابوره و …

در واقع این شرکت طیف وسیعی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار میدهد و پس از فروش نیز خدماتی کافی به آنها ارائه میکند. شرکت زیمنس آلمان که از سال ۱۸۴۶ مشغول به فعالیت صنعتی بوده است و در حال حاضر در بیشتر کشورهای دنیا دارای شعب تولید و فروش میباشد. یونیت دندانپزشکی: یونیتهای دندانپزشکی دنتی شاین با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با بهترین مواد اولیه تولید میشود. تجهیزات پزشکی شامل یک مجموعه گسترده از وسایل و تجهیزاتی است که برای تشخیص, درمان, اخبار دندانپزشکی تهران و مراقبت از بیماران استفاده میشود. این مؤسسه که در سال ۱۳۵۱ افتتاح شد، شامل کلیهٔ مقاطع تحصیلی از کودکستان، آمادگی، دبستان، متوسطه (راهنمایی) و دبیرستان بود. 2- تدوین برنامه های آموزشی تربیت بدنی کافی بوسیله آموزگاران ورزیده در برنامه تحصیلی مدارس. در اردیبهشت ۱۴۰۲ خبرگزاری های اسرائیلی از ایجاد یک ائتلاف بین اسرائیل و اسپانیا در برابر ایران خبر دادند که کمی بعد توسط وزیر امور خارجه اسپانیا تکذیب شد. این کار تا چندی پیش کمی سخت بود، اما الان با توسعه فروشگاههای اینترنتی دندانپزشکی بسیار راحتتر شده است. در این راستا برای افزایش میزان رضایت مشتریان، امکان پشتیبانی قوی آنلاین و تمام وقت فراهم آمده است تا نیازهای متخصان دهان و دندان را در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو باشیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود