چرا لپ تاپ استوک اروپایی ؟
مجله آموزشی و سلامتی
به فصلنامه سلامتی خوش آمدید اینجا کلی مطالب آموزشی به ضورت رایگان گذاشته میشه امید که مفید واقع شود.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس dostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 48
باردید دیروز : 36
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 953
بازدید سال : 8526
بازدید کلی : 22314
چرا لپ تاپ استوک اروپایی ؟

وقتی صحبت از فضای ذخیره سازی می شود، این لپ تاپ 256 گیگابایت SSD را ارائه می دهد. این قابلیت یکی از قابلیت های اختصاصی لپ تاپ های دل است که به بهبود برخی از تجربیات کاربری کمک شایانی می کند. در ادامه برخی از ویژگی های این برنامه را بررسی می کنیم. عملکرد بهتر در هنگام بازی: شرکت دل یک نرم افزار ابتکاری ساخته است که به طور خاص برای بهبود تجربه بازی شما، تنظیم دقیق تمام تنظیمات بازی و سیستم، حل مشکلات و مدیریت زمان طراحی شده است. لپ تاپ استوک اروپایی کنترل دقیق ویژگی ها: با استفاده از این ویژگی کاربردی، شما بر محیط سخت افزار و نرم افزار خود کنترل کامل دارید. قابلیت Ace library science : رابط کاربری آسان تمام تنظیمات مختلف سیستم شما را با کتابخانه بازی پیوند می دهد و دسترسی به اطلاعات بازی ها را ساده می کند. منبع بازی و برنامه مهم نیست، این مرکز فرماندهی به شما امکان دسترسی آسان به بازی ها و امکان تنظیم دقیق تنظیمات برای هر یک را می دهد.

  • >> ظرفیت هارد بکار رفته در هر لپ تاپ دست دوم
  • نوع حافظه ی داخلی
  • پردازنده گرافیکی: Intel® Iris Xe Graphics
  • برند ریزر
  • فایل ME Region لپ تاپ
  • درایو نوری: بدون درایو نوری

زیرا اگر نرم افزار مجاز نباشد به احتمال زیاد با اشکالات ،ویروس ها و نشت داده ها رو به رو خواهید شد. سی دی های نرم افزار اصلی، سی دی های ریکاوری درایورها و رسانه های پشتیبان تهیه شده از لپ تاپ را از فروشنده دریافت کنید. ۱۰. سرعت لپ تاپ را بررسی کنید. عملکرد هر رایانه به رم آن بستگی دارد . در صورتی که رم را قبل از خرید لپ تاپ کارکرده بررسی نکنید ، ممکن است در نهایت شاهد صفحه نمایش آبی مرگ باشید .همچنین ممکن است هنگام بوت کردن لپ تاپ دچار برخی از مشکلات شوید . نرم افزار تست حافظه خود بوت استفاده کنید . ۱۱. سی پی یو و GPU لپتاپ را بررسی کنید. قبل از خرید یک لپ تاپ دست دوم باید از سالم بودن CPU و GPU مطمئن شوید. زیرا این قسمت ها بخشهای اصلی هستند که هنگام استفاده از لپتاپ تمام مراحل پردازش را انجام میدهند . با باز کردن CPU burner و فشار دادن استارت سی پی یو را تست کنید . در صورتی که رایانه خاموش شود ، سوسو بزند یا بدون هشدار قطع شود مشکلی وجود دارد که این مشکل یا ایرادی در سخت افزار است یا خنک کننده کافی نیست. برای تست GPU باید آن را هنگام کار رایانه تست کنید. به عنوان مثال یک بازی را اجرا کنید و یا چند برنامه را باز کنید. در صورتی که صفحه ناهموار یا دارای لرزش باشد کارت گرافیک دارای مشکل است.

کیفیت تصویر نمایشگر HD با رزولوشن 1366x768 است. نسبت تصویر این لپتاپ هم استاندارد بوده و 16:9 است. ایسوس بر روی این لپتاپ از فناوری Splendid خود استفاده کرده است. با استفاده از این قابلیت میتوانید در لپتاپ، صفحهنمایش را برای حالتهای مختلفی بهینه کنید. حالت اول Normal بوده که همان تصویر عادی است اما حالت Theater برای کار کردن در شرایط نوری کم مناسب است زیرا میزان نور رنگها را کمتر میکند. حالت Vivid هم غلظت رنگها را بیشتر میکند و میتوان از آن برای تماشا فیلم با کیفیت بهتر استفاده کرد. همچنین یک حالتی دستی (Manual) هم درنظر گرفته شده است که میتوانید با آن هر یک از بخشها را شخصیسازی کنید. در حاشیه بالایی صفحهنمایش از یک وبکم (Webcam) با کیفیت نهچندان خوب VGA استفاده شده است که میتوانید از آن برای برقراری تماس تصویری استفاده کنید. کیبورد یکی از قسمتهای جذاب لپتاپ E203NAH است. تقریبا تمام سطح پنل داخلی توسط کلیدهای کیبورد پوشیده شده است. کیبورد لپتاپ جزیرهای است و همه کلیدها با فاصله مشخص در کنار یکدیگر قرار گرفتهاند.

شما میتوانید از سایتهای درج آگهی مثل دیوار و شیپور نیز لپ تاپ دست دوم خریداری کنید. ولی توجه داشته باشید حتما به صورت حضوری خرید کنید و شخصا لپ تاپ را بررسی کنید. اگر لپ تاپی تهیه کنید که عمر آن زیاد باشد و از آن زیاد کار کشیده شده باشد عمر این لپ تاپ زیاد نخواهد بود و شما را به دردسر خواهد انداخت. همچنین به دلیل اینکه بیشتر خریداران لپ تاپ دست دوم اطلاعات کمی در مورد سخت افزار کامپیوتر دارند احتمال زیادی وجود دارد که افراد سود جو از آنها کلاهبرداری کنند. حتی در بعضی موارد دیده شده است که برخی افراد سودجو قطعات لپ تاپهای دست دوم را تعویض میکنند که باید خیلی به این موارد در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم دقت کنید. اگر لپ تاپ دست دومی که تهیه میکنید زیاد کار نکرده باشد و قیمت خیلی پایینتری از نو آن داشته باشد این لپ تاپ ارزش خرید دارد. همچنین خرید لپ تاپ دست دوم به حفظ محیط زیست نیز کمک میکند.

به لطف قابلیت Hyper-Threading ، این پردازنده می تواند همزمان هشت رشته را به جای چهار رشته اجرا کند ، که در مقایسه با CPU های دو هسته ای مشابه ، یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود. از موارد مهمی که میتوان در این لپ تاپ دید ، نتایج قابل قبولی است که در تست های مختلف CPU کسب کرده است. لپ تاپ دست دو به طور مثال HP ZBook 17 G2 در تست Cinebench که تست معتبری برای پردازنده های لوازم الکترونیکی است ، فریم ریت (Frame Rate) برابر با 118 فریم بر ثانیه را ثبت کرده است. به طور کلی ، نتایج بنچمارک این مدل پردازنده در حد معمول است و نشان می دهد این پردازنده از عملکرد خوب و کاملا قابل قبولی برخوردار است. صفحه نمایش 17.3 اینچی این لپ تاپ وضوحی برابر با 1920×1080 پیکسل را به کاربر ارائه می دهد. نوع این صفحه نمایش LED است. در مجموع صفحه نمایش HP ZBook 17 G2 عملکرد و کیفیت متوسطی را دارد که در کنار سخت افزار قوی آن ، جای بحثی باقی نمی ماند.

  • نمایشگر: 10.1 اینچی
  • برند اِچ پی
  • بدون سیستم عامل
  • سرفیس لپ تاپ ۲ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Laptop 2
  • نوع صفحه نمایش : WLED Backlit
  • کیفیت صدای عالی به همراه اسپیکرهای حرفهای
  • نقشه کشی و طراحی های معماری
  • کیفیت ساخت پایین

ایسوس به عنوان یک تولید کننده معتبر در دنیای لپ تاپ و رایانه های شخصی می باشد. در هنگام خرید لپ تاپ ایسوس باید نوع کاربری و نیاز خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بالاترین بهره وری را داشته باشید. با بررسی دقیق مشخصات هر لپ تاپ با مدل های دیگر ایسوس به خوبی با کارایی هر کدام آشنا می شوید. مثلا اگر می خواهید بیشتر بازی های گیمینگ را انجام دهید باید یک سری از لپ تاپ های tuf یا rog را خریداری کنید، و مسلما لپ تاپ ایسوس انتخابی شما باید از گرافیک قدرتمندی برخوردار باشد. و قیمت بالاتری دارد. اما اگر فقط برای امور اداری و کارهای خانگی سبک می خواهید نیاز به هزینه ی بالا نیست. به قدری لپ تاپ های شرکت ایسوس از تنوع بالای برخوردار هستند که برای تمامی سنین و کارها می توانید استفاده کنید پس از لحاظ تنوع و کارایی اصلا نگران نباشید. اگر به دنبال لپ تاپی هستید که عملکرد و ظاهر خوبی داشته باشد لپ تاپ های ایسوس در اولویت بالاتری قرار دارند.

  • ظاهر زیبا
  • HP رتبه اول سال ۲۰۱۹: نوآوری بالا، طراحی چشمگیر
  • همه کاره و قدرتمند
  • نوع هارد دیسک و سرعت حافظه

اگر کسی می خواهد آی پد یا لپ تاپ شیک و در عین حال بادوام و مقرون به صرفه بخرد. با توجه به قیمت لپ تاپ دست دوم لنوو این مورد یک انتخاب قابل توجه است. دارای ویژگی های عالی و منحصر به فردی است که برای اهداف چندوظیفه ای، پردازش، سرگرمی و حتی بازی مناسب است. قیمت لپ تاپ دست دوم لنوو، لنوو نامی شناخته شده در زمینه محاسبات است. قیمت لپ تاپ استوک لنوو دفتر مرکزی این شرکت در پکن، چین است، از طریق نیروی کار خود در بیش از ۶۰ کشور جهان فعالیت می کند، در حالی که محصولات متنوع آن در ۱۸۰ کشور به دست مشتریان می رسد. طی سالها، برند لنوو برخی از نامهای بزرگ دنیای فناوری را به دست آورده است. از جمله خرید بخش کامپیوترهای شخصی IBM و خرید موتورولا از گوگل. لنوو طیف گسترده ای از محصولات الکترونیکی از رایانه های شخصی و تبلت ها گرفته تا دستگاه های پوشیدنی و ذخیره سازی را تولید می کند.

لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر - Realme Notebook Air با طراحی باریک، ظریف و سبک معرفی شد.  در ادامه شاهد مشخصات این نوت بوک چینی باشید. ریلمی به تازگی ضمن معرفی پرچمدار به شدت مورد انتظار ریلمی GT 2 نسخه Master Explorer در بازار چین، از لپ تاپ جدیدی با نام نوت بوک ایر رونمایی کرده است. لپ تاپ ریلمی نوت بوک ایر، نوت بوک سبک و باریکی است. به عبارتی دیگر، تمرکز روی طراحی آن قرار داده شده و هدف این بوده است که به راحتی قابل حمل باشد. این لپ تاپ چینی جدید فقط 1.36 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن 14.9 میلیمتر است. یکی دیگر از جنبههای جالب توجه آن، حاشیههای فوقالعاده باریکی است که فقط 4.9 میلیمتر ضخامت دارند. برای مقایسه باید گفت که ضخامت حاشیههای اپل مک بوک ایر M1 به 8.9 میلیمتر میرسد. ریلمی نوت بوک ایر مجهز به پردازنده پردازنده Core i3 نسل یازدهم اینتل با رم 8 گیگابایتی است. همچنین دو حافظه ذخیرهسازی داخلی، یکی 256 گیگابایتی و دیگری 512 گیگابایتی SSD برای آن ارائه میشود.

  • شبکه بی سیم Wi-Fi دارد
  • No numpad
  • پردازنده مرکزی : AMD Ryzen 5 2500 quad
  • AMD Ryzen 9-4900HS : CPU
  • صفحه نمایش فول اچ دی
  • تعداد هسته: 6 هسته حقیقی + 12 هسته مجازی
  • اندازه کوچک (بین ١٠ تا ١٣ اینچ)

این اتفاق را جدی بگیرید و در پی رفع آن باشید. سعی کنید تا زمانی که این مشکل حل نشده است، از لپ تاپ خود استفاده نکنید. اگر فن و سیستم خنککننده لپ تاپ دچار مشکل باشد، لپ تاپ برای جلوگیری از صدمات به قطعات حساس، لپ تاپ استوک hp zbook 17 g2 مجبور به خاموشیِ ناگهانی است. دقت کنید که دمای بیش از حد لپ تاپ، میتواند به چیپستهای مادربورد صدمات جدی بزند. اگر فن لپ تاپ لنوو دچار مشکل است و به خوبی کار نمیکند، باید در اولین فرصت به تعمیرکار لپ تاپ مراجعه کنید. اگر با صفحهی برفکی در لپ تاپ لنوو مواجه شدید، یک اشکال سختافزاری در کارت گرافیک شما وجود دارد. این مشکل را نیز جدی بگیرید و برای حل آن، باید به یک تعمیرکار لپ تاپ رجوع کنید. در این صورت، به احتمال زیاد اتصال کارت گرافیک یا GPU با مادربورد دچار اشکال است. تعمیرکار باید صفحهی مادربورد لپ تاپ را بررسی و اتصال قطعهی گرافیکی را ترمیم کند. اگر به تازگی ویندوز ۱۰ خود را آپدیت کردهاید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 58107
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود