لپ تاپ استوک اروپایی و لیست قیمت لپ تاپ کارکرده
مجله آموزشی و سلامتی
به فصلنامه سلامتی خوش آمدید اینجا کلی مطالب آموزشی به ضورت رایگان گذاشته میشه امید که مفید واقع شود.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس dostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 30
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 1119
بازدید سال : 8692
بازدید کلی : 22480
لپ تاپ استوک اروپایی و لیست قیمت لپ تاپ کارکرده

چرا که اچ پی تمام سعی و تلاش خود را می کند تا لپ تاپ های تولیدی اش در هر کلاس و رده کاربردی که طراحی می شوند از اندازه ای مناسب و کمترین وزن ممکنه برخوردار شوند. پس با خیالی راحت انتخاب خود را انجام دهید. فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید لپ تاپ اچ پی مربوط به پردازنده مرکزی یا بهتر است بگوییم همان CPU است. لب تاپ استوک اروپایی از توجه به RAM لپ تاپ خود نیز غافل نشده و سعی کنید به سراغ خرید محصولاتی در بازار ایران بروید که از حافظه داخلی مناسبی برای رفع نیاز و برآورده کردن انتظارات شما برخوردار هستند. امروز اکثر لپ تاپ های جدید مجهز به رم های DDR هستند و جلوی آن ها عددی درج می شود که هرچه این عدد بیشتر باشد، نشان از قدرت و سرعت بیشتر رم شما خواهد داشت. بی اغراق گرافیک است که نشان دهنده چند مره حلاج بودن لپ تاپ منتخب شما خواهد بود!

  1. پردازنده: M1
  2. سری پردازنده: Core i7
  3. نمایشگر با نسبت ابعاد ۳:۲
  4. هیت سینک لپ تاپ
  5. صفحه نمایش: 13.5-inch, 2256 x 1504 PixelSense touch display
  6. امکان مهلت تست 10 روزه لپ تاپ و اطمینان از سلامت دستگاه
  7. صفحه نمایش: 15.4-inch (diagonal) LED-backlit display with IPS technology
  8. قدرت پردازش بالا

درگاه های متعددی نیز در لبه های چپ و راست نصب شده اند که برای محصولات این دسته ایده آل هستند. جایگزین سری محبوب S130 شده و با سخت افزار مناسب و وزن سبک برای امور روزمره ، خانه ، دانشجو ، اداره و دانشجویی مناسب است. به لطف 1 ترابایت حافظه داخلی در این لپ تاپ ، هر دو HDD ، نیازی به خرید هارد دیسک خارجی ندارید. Lenovo E41-45 یکی از آن دسته محصولاتی است که کاربرد عمومی دارد و برای استفاده روزمره مناسب است. این دستگاه حدود 20 میلی متر ضخامت و 1.6 کیلوگرم وزن دارد که نمی توان از آن به عنوان برتری نسبت به سایر محصولات یاد کرد. اما به طور کلی ، این کار حرکت را دشوار نمی کند. صفحه نمایش این مدل یک مدل کاملاً معمولی و اساسی است اما در این دسته نباید انتظار بیش از این را داشته باشید. HD 14 اینچی با پنل TFT ، کیفیت HD و مات بودن از ویژگی های مشترک این نمایشگر است.

اهمیت داشتن یک لپتاپ سبک میتواند تفاوت بزرگی در نحوه کار یک فرد در حال حرکت و همچنین راحتی آنها ایجاد کند. در اینجا سبک ترین لپ تاپ های بازار در سال 2021 مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اصطلاح اولترابوک توسط اینتل معرفی شده است. یک نوت بوک را میتوان یک اولترابوک در نظر گرفت که ضخامت آن بیش از 1.5 سانتی متر نباشد، دارای پردازنده اینتل و SSD باشد. اینتل از این اصطلاح به عنوان نشانه کیفیت برای لپتاپهای پریمیوم استفاده کرد. از آنجایی که بسیاری از لپتاپهای مدرن الزامات اینتل را برآورده میکنند، اولترابوک ها دیگر فقط در بخشهای پریمیوم در دسترس نیستند. سری XPS 13 دل قدرتمند، فوق العاده خوب و جمع و جور است. آخرین پردازندههای نسل یازدهم اینتل و تا 16 گیگابایت رم بر آن نصب شده است. نمایشگر 13.4 اینچی این لپ تاپ، حاشیههای فوقالعاده نازک داردکه واقعا XPS 13 را متمایز میکند. اگر بخواهید، میتوانید تا رزولوشن 4k پیش بروید، اما مدلهای با رزولوشن 1920 در 1080 هنوز هم فوقالعاده به نظر میرسند.

بسیار سبک و کم حجم و صفحه نمایش 15 اینچی اند، این مدل درای پورت های زیادی است و از پردازنده intel استفاده میکند و نسبتاً قیمت مناسبی دارد.  قیمت لپ تاپ دل این سری از لپ تاب های به علت لاکچری و قدرت سخت افزاری بالا و پرچمدار بودن بالا می باشد . قیمت لپ تاپ کارکرده لپ تاپ های بی نهایت زیبا و لاکچری که کمپانی لپ تاپ دل تولید نموده است، سری ایکس پی اس است. لپ تاپ XPS بسیار کاربر پسند بوده و بیشتر افراد مشهور همچون تاجران، بازیگران، دکترها و افراد موفق جامعه از این نمونه برند دل استفاده می کنند. بهترین انتخاب برای بازی های گرافیکی سنگین، لپ تاپ های سری الین ویر هستند. طراحی این لپتاپ ها منحصر به فرد بوده و برای گیمرها انتخابی عالی به شمار می رود. می توانند با استفاده از این لپ تاپ ها، کارهای سخت گرافیکی و پردازشی را به خوبی انجام دهند.

  • دسته بندی لپ تاپ استوک hp
  • بد جمعکردن کابل
  • وزن نسبتا زیاد
  • توضیحات باتری ظرفیت 35 وات ساعت
  • کاربری تخصصی
  • بدون حافظهی گرافیکی مجزا

مدل های معروف و پرفروش ThinkPad و ThinkBook از این دسته هستند. این لپ تاپ های تینکپد و تینک بووک از بهترین و بالاترین استانداردهای Lenovo بهره مند هستند. حضور آنها در هر خانه و یا شرکتی، برای فعالیت های مورد نیاز کافی و مناسب است. برند لنوو همواره تلاش کرده تا امنیت بالایی برای این دسته از محصولات تامین کند. استفاده از پردازنده های قدرتمند اینتل نیز توانایی پردازشی این Laptop ها را افزایش داده است. حافظه های سریع و به روز نیز عامل سرعت بالای این دستگاه ها می باشد. از مطرح ترین مدل های موجود از این سری ها، ThinkBook 15 و ThinkBook 14 می باشد. وقتی صحبت از توانایی های یک رایانه قابل حمل یا لپ تاپ می شود، باید به بحث قیمت نیز توجه نمود. لنوو توانسته محصولی را تولید کند که در عین قدرتمند بودن، از لحاظ اقتصادی به صرفه است. این سری از لپتاپ ها که با اسم Ideapad شناخته می شود، در بین کاربران بسیار محبوب است و جزء لپ تاپ های اقتصادی لنوو است.

  • دقت صفحه نمایشFull HD| 1920 x1080
  • از یک حافظه ی SSD با ظرفیت پایین استفاده میکنند
  • وسایل منزل از مبل و کمد تا فرش و تابلو
  • باتری با ظرفیت 48 وات ساعت

انتخاب و خرید یک لپ تاپ از میان برندهای مختلف و مدل های گوناگونی که در بازار عرضه می شوند، نیاز به بررسی و تحقیق فراوان دارد. با توجه به اینکه شناسایی یک لپ تاپ متناسب با نیاز، از اهمیت بالایی برخوردار است، باید سطح اطلاعات خود را برای خرید لپ تاپ افزایش دهید. افزایش قیمت لپ تاپ موجب شده که بسیاری از کاربران، توانایی خرید این محصولات به صورت نقدی را نداشته باشند. به همین علت خرید اقساطی لپ تاپ گزینهای مناسب پیش روی آن ها خواهد بود. امروزه مراکز فروش اقساطی لپ تاپ، خدمات ویژه ای برای شما فراهم کرده اند. با توجه به بالا رفتن سرعت پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد برای راه اندازی امور خود نیاز به وسایل هوشمند و الکترونیکی دارند. بخش زیادی از کسب و کارها با استفاده از گوشی های هوشمند صورت میپذیرند. با این حال لپ تاپ از جمله لوازم هوشمند و الکترونیکی محسوب میشود که علاقمندان فراوانی را به خود جذب کرده است.

مینی لپ تاپ ها از جمله داغ ترین محصولات جدید امسال هستند. با توجه به همین موضوع، ما لیستی از نکات در اینجا داریم تا به شما در انتخاب صحیح یک مینی لپ تاپ کمک کنیم. این دستگاه ها که به عنوان netbook ها یا به اصطلاح دیگر ” مینی لپ تاپ” شناخته می شوند، به علت دسترسی آسان و بی سیم بسیار مورد علاقه مردم هستند. این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش ال سی دی ۷ اینچی تا ۱۰ اینچی بوده و تقریباً نصف تا دو سوم یک لپ تاپ معمولی هستند. وزن هر یک از آنها هم حدود ۱ کیلوگرم بوده که باتری هایی با حداکثر ۸ ساعت کارایی دارند. قیمت آن ها به طور کلی بین ۱۹۹ تا ۶۹۹ دلار می باشد. ۱- از ابتدا بررسی کنید که برای چه کاری به این نوع لپ تاپ نیاز داشته و مایلید چقدر هزینه کنید. اگر چه این حرف بسیار کلیشهای شده است، اما باز هم هدف شما از خرید یک لپ تاپ و توقعتان از آن بسیار اهمیت دارد.

استفاده از پنلهای 4K در لپتاپها در شرایط کنونی منطقی به نظر نمیرسد، چرا که باعث کاهش محسوس عمر شارژ باتری میشود. نوع پنل : صفحهنمایشهایی که با تکنولوژی TN ساخته شدهاند نسبت به صفحهنمایشهایی که در آنها از تکنولوژی IPS استفاده شده زاویه دید کمتری دارند و البته کیفیت تصویرشان هم پایینتر است. صفحه نمایش لمسی: اگر قصد خرید یک لپ تاپ لمسی را دارید بهتر است از مدل های 2in1 خریداری کنید این لپ تاپ ها از نظر قدرت هم پای سایر لپ تاپ ها هستند. لپ تاپ استوک lenovo صفحه نمایش مات یا براق : صفحه نمایش مات برای کسانی که به خواندن متن ها در طول روز می پردازند بسیار مناسب است. زمان شارژدهی، درگاه های ورودی و خروجی، برند دستگاه و خدمات پس از فروش از دیگر مواردی است که در زمان خرید بهتر است به آنها توجه کنید. امروزه خرید اینترنتی به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه با استقبال فراوانی مواجه شده است. را با ارائه اطلاعت کامل و با قیمت مناسب ارائه می دهد. با خرید از جیبانو، علاوه بر تهیه لپ تاپ مورد نظرتان با گارانتی معتبر، از تخفیف های سایت بهره مند شوید و خرید خود را با قیمت ارزان و مناسب انجام دهید.

لولاهای این لپ تاپ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل لپ تاپ به سادگی و بودن هیچ زحمتی باز و بسته خواهد شد. صفحه نمایش باریک این لپ تاپ نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و کارایی بسیار خوبی هم دارد. این صفحه نمایش که جز باریک ترین صفحه نمایش ها هم می باشد تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نشان می دهد و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارد. اما باریک بودن این صفحه نمایش هرگز باعث نشده است که مقاومت آن پایین بیاید و این را هم باید مدیون هوش بالای سازندگان دانست. این صفحه نمایش در برابر فشار بسیار مقاوم نشان داد و از این رو عملکرد بسیار خوبی داشت. صفحه کلید هم کیفیت بسیار خوبی دارد و از کلیدهای کاملا نرم و روانی بهره برده است. این صفحه کلید می تواند که در زمیه تایپ کردن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و کاربر را به خوبی از خود راضی نگه دارد. این صفحه کلید جزیره ای از یک نور پس زمینه بسیار عالی هم برخوردار است که درمواقعی که نور کمی وجود دارد می تواند که به کاربر کمک شایانی کرده و باعث شود که تایپ کردن با مشکل مواجه نشود. در پایان باید گفت که ASUS Zenbook UX31A لپ تاپ بسیار عالی و خوش ساخت است که از امکانات بسیار خوبی هم برخوردار است. این لپ تاپ جز بهترین لپ تاپ های تولید شده توسط ایسوس است که می تواند هر کاربری را از خود راضی نگه دارد. وزن بسیار کم و ضخامت بسیار ایده آل باعث شده است که این لپ تاپ جز بهترین ها باشد.

  • رفتار درست پشتیبانی با مشتری
  • لپ تاپ Surface Book 2 15inch
  • رم: 4 گیگابایت نوع DDR4
  • A more powerful Intel 6 core CPU
  • باتری با حجم مناسب
  • پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 2070 with Max-Q Design

توی این بازه قیمتی هم باز برند ایسوس یکه تازی میکنه و با لپ تاپ TUF GAMING FX506LI-HN148 تمام رقبای خودش رو به راحتی پشت سر میزاره. پردازنده و گرافیک این لپ تاپ دقیقا شبیه همون لپ تاپ قبلی از برند ایسوس هستش اما مهم ترین ویژگی این لپ تاپ، حافظه SSD با ظرفیت یک ترابایت هستش! شما میتونید دنیایی از بازی و اطلاعات رو با بالاترین سرعت انتقال توی این لپ تاپ ذخیره کنید و هیچوقت نگران کمبود حافظه نباشید! نمایشگر 144 هرتزی این لپ تاپ، فروش لپ تاپ ارزان بهترین نمایشگر برای گیمر ها و حرفه ای ها محسوب میشه. بدون شک این لپ تاپ بهترین انتخاب توی این بازه قیمتیه! نکته ای که توی انتخاب لپ تاپ باید بهش توجه کنید اینه که مثلا شما زا استایل یا برند یکی از این لپ تاپ هایی که معرفی کردیم خوشتون اومده اما با بودجه شما سازگار نیست. شما میتونید این لپ تاپ ها رو با کانفیگ های قوی تر و ضعیف تری انتخاب کنید تا دقیقا متناسب با بودجه و نیازتون بهترین انتخاب رو داشته باشید. توی این مطلب سعی کردیم بهترین لپ تاپ های موجود توی بازار رو بهتون معرفی کنیم. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 20271
موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود